BLACK FRIDAY SALE | BESPAAR TOT WEL -40%

0

je winkelwagen is leeg

Verzending & retournering

Gratis verzending & retournering.

Bestelling en levering

Wij hanteren gratis verzending in de gehele Benelux! Je bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen bij je thuis bezorgd. Voor 24:00 besteld, is de (meestal*) de volgende werkdag in huis. De track en trace ontvang je ook altijd in de bevestigingsmail. 

Let op: Pre-orders die geplaatst zijn leveren we rond 20 November*. Voor de status van pre-orders kan je ons altijd bereiken op info@hanacompany.nl

Retournering

Zwaartekracht dekbedden kunnen gratis retour gestuurd worden.

Let op: Indien je een artikel retour wilt sturen, dienen wij de producten in goede orde retour te krijgen. Indien je een bestelling retour wilt sturen, kun je het beste onze klantenservice benaderen via het contact formulier. 


Dit betekent dat de producten:

  • uitsluitend in de originele en onbeschadigde verpakking zitten
  • in de originele doos retour gestuurd worden
  • in originele staat zijn
  • het product en/of de producten schoon zijn
  • retour aanvragen kunnen tot uiterlijk 30 dagen na levering in behandeling genomen worden.
  • producten dienen wegens hygiënische redenen onbeslapen & ongebruikt te zijn. 

Zwaartekracht slaapmasker

Niet tevreden met het slaapmasker? Je kunt het zwaartekracht slaapmasker gratis retour sturen. Neem contact met onze klantenservice op bij retournering van het slaapmasker.

Retourlink zwaartekracht slaapmasker:

https://rma.montaportal.nl/?shopkey=61fff571-2bf7-41a3-8f31-f9d1bf8b6445

Let op:

Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag van het zwaartekracht slaapmasker niet crediteren:

Als de etiketten van het zwaartekracht slaapmasker verwijderd zijn.

Als het zwaartekracht slaapmasker 30 dagen geleden ontvangen is.

Als het zwaartekracht slaapmasker gebruikt, beschadigd of incompleet is.

Om hygiënische redenen kan dit product niet worden geretourneerd en niet worden gerestitueerd zodra de Hana © labels verwijderd zijn.  

Beschadigd product ontvangen

Heb je een product ontvangen dat beschadigd, incompleet of verkeerd geproduceerd is? Neem dan altijd contact op met ons. Wij sturen dan een nieuw product op. Bij Hana © heb je altijd 1 jaar fabrieksgarantie.

 Vragen over je bestelling?

Vragen over je bestelling? Neem gerust contact met ons op.

Deken retour sturen? Gebruik onze link, zodat wij de verzendkosten voor je kunnen betalen. Als je hier geen gebruik van maakt, komen de verzendkosten voor je eigen rekening.

Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track & Trace-code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Zodra wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen, storten we het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

 

Team HANA ©



x